HTML

Eurosapiens

Élmény a bankolás! De még milyen?!! Tapasztalatok, nemvárt események, kellemes élmények pénzintézetekről, pénzügyi termékekről, vásárlásról és öngondoskodásról. Te hogyan gondoskodsz jövődről, családod jövőjéről?

Friss topikok

  • dézsàvü: @eurosapiens.hu: Nagyon jó megállapítás, az "ügyfelek pénzének külföldre helyezése". Ezt én is így... (2010.12.23. 09:42) Temetés élve
  • eurosapiens.hu: @Ivanhoe: Szia! Egyet értek azzal, amit írsz, főleg mert attól függ, kivel beszél egy tanácsadó. ... (2010.11.17. 20:32) Öt tanács egy jó tanácsért
  • Ivanhoe: Nem akarok szőrszálhasogatónak tűnni, de szerintem először magával a Forex bemutatásával és az ala... (2010.10.14. 17:41) Forex robot - sikerrel a devizapiacon!
  • dézsàvü: Továbbra is tartom a kitöréselméletem. Már a Mikulás-rally meghozhatja a plusz 100 pontos S&P ... (2010.10.06. 07:18) Erőltetett menet
  • Ipari-antidepresszió: Én is vettem föl diákhitelt és az utolsó fillérig elbuliztam. Ugyanakkor tanulás után egyből lett ... (2010.10.04. 13:53) Végrehajtók a diákhiteleseknél

Linkblog

Öngondoskodás

2009.12.18. 09:21 eurosapiens.hu

Fizess, te szerencsétlen!

Címkék: bank ügynök biztosítás költségek jutalék unit linked

Az ügynök kétszer csenget, végül mi fizetünk neki kétszer. Szomszéd néni mesélte: unokája most már nyugodtan aludhat, ugyanis 20 évre kötött biztosítással kombinált befektetést - lesz nyugdíja, nem is akármilyen. Azt is elmondta, hogy kevesebb időtávra tervezte a szerződést, de az ügynök kérte a 20 évet a nagyobb jutalék miatt. Az unokának mindegy, mert 3 év után lehet szerződést bontani, 10 év után pedig úgy, hogy nem kell lemondania a kedvezményekről.

Tetszik tudni, ki fizeti jutalékot? Meg tetszett kérdezni, miért nem lehet 3 évig szerződést bontani? Mert akkor már nem olyan rózsás a helyzet!

Az ügynök jutalékát az ügyfél fizeti. Ez a szerződések éves díjának átlag 150 százaléka, amit 3 évre elosztva fizet a szerződő ügyfél. Az adminisztrációs és egyéb költségeket is az ügyfél fizeti. Sokszor nem csak egy, hanem több alkalommal is. Íme egy példa: ügynökünk átigazol más biztosítóhoz. Felhív minket, előadja, hogy a régi szerződés már nem annyira előnyös, legyünk óvatosak, de leginkább váltsunk biztosítót. Természetesen ő ebben is segít, sőt, ha gondoljuk, felugrik pár percre akár egy kész szerződéssel. Ha sikerül meggyőzni bennünket, átigazolunk a másik biztosítóhoz: felmondjuk vagy díjmentesítjük régi szerződésünket. Ekkor az ügynök másodszor is lehúz minket, ugyanis új munkahelye is kifizeti számára a jutalékot - természetesen azt is mi, ügyfelek fizetjük, immáron tehát második alkalommal. Az adminisztrációs és egyéb költségeket is másodszor fizetjük.

2013-ig az ING eladja biztosítási üzletágát, hogy a vételárból vissza tudja fizetni a 12,5 milliárd eurós állami támogatást. Sok ügynök nyilván azonnal keresett más társaságot, akiknek dolgozni tud az ING megszűnésével. Ilyen esetben több mint valószínű, hogy felkeresi régi ügyfeleit.

Az ügynökök megtehetik mindezt, mert tájékozatlanok vagyunk.

Legközelebbi írásunkban az ügynök és a testbeszéd kapcsolatáról, fortélyokról írunk.

 

www.eurosapiens.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eurosapiens.blog.hu/api/trackback/id/tr141606089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása